KLUB za prodaju muzičkih izdanja RTS-a, knjiga i namenskih suvenira otvoren je u zgradi Radio Beograda, u prisustvu mnogobrojnih ličnosti iz kulturnog i javnog života, među kojima su bili i državni sekretar za informisanje i medije Aleksandar Gajović, generalni direktor Javnog servisa Dragan Bujošević, urednica Zabavnog programa Olivera Kovačević i mnogi drugi.

Prostor u srcu prestonice biće mesto za druženje i razgovor uz kafu, kao i za promocije, proslave i predstavljanja novosti iz RTS-a. Na izložbenoj postavci "Mozaik jedne epohe" posetioci će moći da se upoznaju sa istorijatom Radio Beograda i Televizije Srbije.

Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević rekao je da veruje da će publika, gladna i žedna kulture, tražiti još više ovakvih, kvalitetnih umetničkih i kulturoloških sadržaja.

PROČITAJTE JOŠ - ROKENROL ŽURKA ZA JUBILEJ: Radio Beograd 202 koncertom u "Štark areni" proslavio 50. rođendan(FOTO)

- Nadam se da će se u Beogradu otvarati još više ovakvih prostora, galerija i čitaonica. Bićemo na dobrom putu kada u ovom gradu bude više kulturnih prostora, nego kladionica. Ovaj klub je novo kulturno čvorište Beograda, gde će naši građani i turisti moći da se upoznaju sa raskošnom istorijom Radio Beograda, Radio-televizije i sadašnjeg Javnog servisa - istakao je Vukosavljević.

Olivera Kovačević, urednica Zabavnog programa RTS

Direktor Radio Beograda Milan Nedić podsetio je da Radio Beograd ove godine slavi 95. rođendan, što znači da ide iz veka u vek, poštujući tradiciju, istoriju i sve ono što je hiljade ljudi učinilo tokom devet i po decenija za ovu medijsku kuću.

- Mi želimo da im se zahvalimo na taj način što ćemo gledati u budućnost i otvoriti nove digitalne kanale Radio Beograda, koji će biti na platformi i prilagođeni slušaocima, kako u Srbiji, tako i u dijaspori. To će biti tematski internet kanali narodne, pop, rok i evergrin muzike, kao i četvrti program za decu. Negujući slušateljstvo i odnos koji Radio Beograd ima sa slušaocima, pokušaćemo da zadržimo ono što je za Radio Beograd uvek bilo najbitnije, a to je kredibilitet. Jer, kada se kaže: "čuo sam na radiju", uvek se misli na Radio Beograd - zaključio je Nedić.

Milan Nedić, direktor Radio Beograda