Guči će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti veštačku inteligenciju kako bi odlučio gde će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog meseca, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute.


Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za cak 20 procenata, preneo je Blumberg.


Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute.


Kupci troše u proseku 15 do 20 procenata više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.


PROČITAJTE I: „Epl“ lansirao brži softver za „ajfon“ sa više privatnosti


Keringova onlajn prodaja rasla je u proseku 41 odsto godišnje od 2013. godine, a njen najveći brend Guči je profitabilniji u onlajn prodaji nego u prodaji u prodavnicama.