DOBITNICA ovogodišnje nagrade Privredne komore Srbije "Najbolje iz Srbije 2017", kompanija "Vrtlari" je u javnosti već poznata kao uspešna priča: pre desetak godina osnovana kao malo porodično, poljoprivredno gazdinstvo koje se bavilo proizvodnjom paradajza i paprike, ovih dana je bila jedna od devet firmi iz Srbije koje su ovog leta učestvovale na prestižnom svetskom sajmu Fancy Food Show u Njujorku.

- Sa sajma nosimo veoma pozitivne utiske i upravo spremamo naš prvi izvoz za Ameriku. Nakon posete sajmu, ostvarili smo još mnoštvo kontakata sa raznim distributerima iz Kanade za dalji izvoz naših proizvoda - kaže Branislav Sekulić, direktor "Vrtlara".

Sekulić sa ponosom ističe nagradu "Najbolje iz Srbije 2017" koja je došla kao priznanje poslovnih napora i uspeha firme.

- Pre dve godine započeli smo projekat proširenja proizvodnje i prerade proizvoda sa naših plantaža. Uz kvalitetne sirovine i potencijal kojim raspolažemo, angažovali smo najbolje tehnologe, dizajnere i za dve godine dostigli nivo savremenog pogona velikih kapaciteta i odličnih receptura. Prioritet smo dali konceptu tradicionalne proizvodnje sa samo jednim ciljem, a to je da se dobije zdrav proizvod pri čemu težimo da mu sačuvamo boju, ukus i miris. Naši proizvodi se pre svega spremaju sa ljubavlju i pažnjom, u kontrolisanoj proizvodnji, što znači da od samog sađenja biljaka, pa do krajnjeg ubiranja plodova i prerade obuhvatamo ceo jedan ciklus proizvodnje zdrave hrane. Proizvodi ne sadrže konzervans, ni bilo koje druge vrste aditiva, što bi ih moglo ugroziti na bilo koji način - ističe Sekulić.

PROČITAJTE JOŠ - Motikom do zdrave hrane

Sok od paradajza sa celerom, koji se proizvodi u "Vrtlarima", i po svom sastavu na tržištu predstavlja inovativni proizvod, na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu dobio je najviše medalja i proglašen je inovacijom u toj grupi proizvoda.

Sekulić kaže da firma polako nalazi svoje mesto "na svim stalažama".


- Od prošle godine smo pokrenuli izvoz za Kanadu, Crnu Goru, Hrvatsku i sad smo u pregovorima za američko tržište. Na našim prostorima, uspeli smo da uđemo u "Delez", "Domaću trgovinu", "Gomeks" i u brojne specijalizovane radnje i zdrave hrane po svim većim gradovima Srbije. Radimo, takođe, i onlajn prodaju sa dostavom proizvoda na kućnu adresu - kaže direktor i vlasnik "Vrtlara".

Firma je u međuvremenu dvostruko uvećala obim proizvodnje. U asortimanu se osim pomenutog paradajz soka, nalaze džemovi (po tradicionalnim recepturama poput šljive i kajsije, pa do egzotičnih ukusa od malina ili smokava, kao i dve vrste džema bez šećera, sa dodatkom fruktoze za kupce koji nisu konzumenti šećera iz zdravstvenih razloga ili po izboru), ajvar (od čisto guljene, pečene paprike, u blagoj i ljutoj varijanti, zasoljen morskom solju), i slatka (od divljih borovnica, šumskih jagoda, višanja i dunje).

PROČITAJTE JOŠ - Organska hrana iz Srbije osvaja svet

- Pakovanje proizvoda i plasiranje se vrši u transportnim kutijama od po osam komada, sem soka od paradajza, koji pakujemo u kutije od po šest komada - kaže Sekulić. - Svaka kutija ima svoj bar kod, logo i oznake neophodne za prijem robe u bilo koji objekat.


SPREMLjENO S LjUBAVLjU

- Naši proizvodi se pre svega spremaju sa ljubavlju i pažnjom, u kontrolisanoj proizvodnji, sa težnjom da svaki naš kupac bude zadovoljan, što se do sada na tržištu pokazalo krajnje pozitivno. Razvili smo mrežu kooperanata koji proizvode sirovine po visokim standardima. Potražnja za kvalitetnom hranom je velika, kako u Srbiji i u regionu, tako još više na globalnom nivou. Jedan od naših dugoročnih ciljeva je da održimo isti kvalitet i kontinuitet proizvodnje, istrajemo u plasmanu proizvoda u našoj zemlji i proširimo mogućnost izvoza u region i svet - ističe Branislav Sekulić.