TEŽE minimalizmu u životu, odbacuju sve što im je nepotrebno. Baš tako su osmislile i kozmetičku liniju. Jovana Antić i Daniela Stanković pokrenule su "Koozmetik", za koji kažu da je kozmetika sa stavom prema životu, zdravlju, prirodi i kvalitetu.

- Beskompromisne smo. Imamo visoke kriterijume i duboko verujemo da se pozitivna energija investirana u naš rad prenosi korisnicima naših proizvoda - kaže Daniela Stanković. - Iako relativno mlad brend, već smo široko prepoznati i u Srbiji i u inostranstvu, pre svega od strane naših korisnika, i to upravo zbog našeg drugačijeg i "svežijeg" pristupa biznisu.

Želele su da naprave kozmetiku koja je krajnje pojednostavljena. I to u smislu broja proizvoda, dizajna i sastojaka.

- Mi želimo da mislimo o našim proizvodima kao o malim predmetima lepote koji imaju šire značenje - kaže Jovana Antić. - Naš koncept se ne zasniva na tome da samo proizvodimo ekskluzivnu kozmetiku, već da radimo na promovisanju zdravih navika i razvijamo jedan novi životni pristup inspirisan prirodom koja nam daje rešenje za sve, kako da budemo zdravi, srećni, a onda i lepi.

U proizvodnju je uključen tim stručnjaka: farmaceuta, tehnologa, doktora, stomatologa, biologa, tehničara, kao i raznih kreativnih profesionalaca koji rade na unapređenju dizajna i vizuelnog identiteta, razvoju brenda i marketingu. Sedište firme i proizvodnja su u Beogradu.

- Trenutno se širimo ka inostranstvu i planiramo prodaju u Francuskoj, Rusiji i SAD. U proizvodnji koristimo najkvalitetnije sirovine, ulja, putere, ekstrakte i eterična ulja iz svih krajeva sveta - naglašava Daniela Stanković.

IZLAGALI

"KOOZMETIK" je do sada već izlagao svoje proizvode na međunarodnom sajmu kozmetike "Dodir Pariza" u Beogradu, Sajmu medicine i stomatologije "Medident", međunarodnom kongresu dečje stomatologije EAPD, Green EXPO Building, regionalnoj konferenciji PRO FEMINA i na raznim manifestacijama i sajmovima u organizaciji i uz veliku podršku Privredne komore Srbije. Učesnik je i sponzor raznih dobrotvornih događaja.