BEOGRAD - Kompanija Delez Srbija odlučila je da od sutra snizi cene vodećih i najprodavanijih proizvoda iz svih robnih grupa u svim Maksi supermarketima u zemlji, najavljeno je danas na konferenciji za novinare tog trgovinskog lanca.

U okviru nove kampanje "Pale cene" biće snižena cena svežeg mesa i mesnih prerađevina, osnovnih životnih namirnica, konditora, proizvoda kućne hemije i lične higijene, alkoholnih i bezalkoholnih pića, bebi programa...

Tako će, kako je najavljeno, svinjski but umesto 489,90 dinara koštati 469,90 dinara, odnosno cena će biti snižena za 30 dinara.

Čajna kobasica će biti 100 dinara jeftinija, čokolada "Milka" 19 dinara, Pampers pelene 42 , Lenor omeksivač 37 dinara..

Generalni direktor Delez grupe za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru Vander Skuren je objasnio da će pomenute cene biti stalno snižene, da nema roka trajanja tog sniženje i da ga treba razlikovati od akcija i promocija, kojih će takođe biti prisutne u "Delta" marketima kao i do sada.

"Nameravamo da generišemo svoj rast ponudom konkurentnih cena", podvukao je Vander Skuren.

Na pitanje novinara, da li i pored ovog sniženja ima prostora za ostvarenje prihoda od prodaje pomenutih proizvoda i da li ovaj potez zapravo znači da je trgovačka marža na pomenute proizvode ranije bila visoka, on je odgovorio da u toj kompaniji redovno prate visinu marže, te da je "određena marža koja je na zdravim osnovama".

Vander Skuren najavio je i da će se pred kraj meseca, prvo u beogradskim a zatim i u ostalim prodavnicama Maksi i Tempa pojaviti proizvodi, privatne robne marke "365".

Robna marka "premia" takođe će biti zadržana jer je već prepoznatljiva na tržištu, a biće pridodat logo na pakovanjima, kao znak prepoznatljivosti Delez grupe, objasnio je Skuren.

On je rekao da će, u prvom navratu, u okviru ove marke na srpsko tržište doći tajvanska hrana, kroketi sa sirom, belgijski eurokrem, maslinovo ulje...a zatim i drugi proizvodi.

Skuren je pozvao srpske proizvođače da, ukoliko hoće da plasiraju svoje proizvode u okviru ovog brenda, koji je već prepoznatljiv evropski brend, sarađuju sa Delez grupom i proizvode ne samo za srpsko već i za druga evropska tržista.

On je naveo i da Delez grupa nema nameru da otpušta zaposlene, već je nasuprot, njena strategija da se razvija i raste, a za to joj je potrebno još više ljudi.

"Nećemo otpuštati ljude. Naša strategija je rast, ekonomičnost, efikasnost i održivost u poslovanju", rekao je Skuren i dodao da je namera da se poveća broj prodajnih objekata, kao i da je od trenutka preuzimanja "Delta Maksija", taj trgovinski belgijski lanac zaposlio dodatnih 80 ljudi.

Skuren je napomenuo i da je Delez grupa izmirila ceo dug prema dobavljačima "Delta Maksija" i najavio da će se strikno poštovati ugovori sa lokalnim dobavljačima.

Delez grupa je krajem leta završila preuzimanje Delta Maksija.

Delez je jedan od najvećih međunarodnih trgovinskih lanaca koji posluje u 11 zemalja na tri kontinenta i ima 2.800 prodavnica.

U 2010. godini ostvario je prihod od osam milijardi evra, dok je ostvareni neto profit u toj godini iznosio 584 miliona evra.