U prisustvu više od hiljadu zvanica, Direct Media sistem, koji posluje u okviru United Grupe, obeležio je početak novog razvojnog ciklusa poslovanja i najavio ulazak regionalnog marketinga u narednu evolutivnu fazu.

Uz novi vizuelni identitet, Direct Media United solutions će, i u novoj poslovnoj eri, a kao dugogodišnji lider u pružanju advertajzing, komunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Evropi, nastaviti da bude predvodnik digitalne transformacije regiona na putu ka budućnosti marketinga i oglašavanja.

"Prošle godine smo postali deo United Media odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno", izjavio je COO Direct Media United solutions Jovan Stojanović.



U velikom sistemu United Media i United Grupe, Direct Media United solutions će nastaviti razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i digitalnog marketinga. To će omogućiti kreiranje jedinstvenih komunikacijskih rešenja koja će se plasirati kroz različite napredne platforme, a kompanijama, brendovima i medijima u celom regionu doneti brži iskorak u digitalnu eru i efikasniji razvoj poslovanja.

"U novoj eri, povezanost je glavna valuta, a rešenja za poslovne izazove su komunikacijske strategije nove generacije koje razvijamo. To će biti daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja, koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus", izjavio je Jovan Stojanović.

Skoro 20 godina poslovanja Direct Media-e obeležili su regionalna ekspanzija, pomeranje granica u industriji oglašavanja, proizvodnja vrhunskog televizijskog sadržaja, kao i društveno odgovorno poslovanje. Kroz stalno usavršavanje ekspertize, Direct Mediaje uspela da uvede svetske standarde u marketinšku industriju regiona, i to uprkos činjenici da ne pripada lancu globalnih agencija.

Direct Media United solutions pruža usluge internacionalnim i domaćim kompanijama na tržištima osam zemalja regije, kroz mrežu svojih kancelarija i afilijacija: u Srbiji, Crnoj gori, Makedoniji, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Hrvatskoj i Bugarskoj.








(PR)