U Srbiji je registrovano 2.500 medija, ali je 30 odsto njih neaktivno, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Sindikat novinara Srbije (SINOS) uz podršku Međunarodne federacije novinara (IFJ).

Pročitajte još: Bolja zaštita za sedmu silu

U prilog toj činjenici, kako su naveli iz SINOS-a, je podatak da su upitnik za potrebe istraživanja o digitalnim medijima poslali na 593 adrese, a da je odgovor stigao iz 64.

"Deo digitalnih medija je u sivoj zoni, položaj zaposlenih je netransparentan, a vlasništvo nejasno", jedan je od zaključaka istraživanja.

Dodaje se da su vlasnici digitalnih medija uglavnom odbijali da saopšte broj zaposlenih i visinu plata.

Kako su utvrdili, niske plate, nesiguran rad i nepostojanje kolektivnih ugovora, osim za zaposlene u RTS i RTV, osnovne su karateristike rada u digitalnim medijima.


Dodaje se da su vlasnici digitalnih medija uglavnom odbijali da saopšte broj zaposlenih i visinu plata.


Kako su utvrdili, niske plate, nesiguran rad i nepostojanje kolektivnih ugovora, osim za zaposlene u RTS i RTV, osnovne su karateristike rada u digitalnim medijima.