DOK većina Evropljana iz godine u godinu sve manje novca troši za Dan zaljubljenih, Italijani ostaju verni tradiciji i iznova dokazuju zašto slove za velike ljubavnike.

Oni za ovaj dan ne štede ni novac ni ideje, ne bi li svoje lepše polovine obradovali poklonom. Uostalom, prosudite sami...

Prošle godine se njih 72 odsto odlučilo za cveće (prodato je čak 14 miliona ruža!), ali to često nije bio jedini poklon. Tako je kozmetičke proizvode i parfeme darivalo 32 odsto muškaraca, nakit 20 odsto, a donji veš - 16 odsto.

Dosta ih je svojim partnerkama poklanjalo odeću, neku modernu elektronsku igračku...

Najromantičniji, najpažljiviji ali i navelikodušniji bili su muškarci iz Milana, Rima, Bolonje i Napulja.

Da li će takvi biti i ove godine, imajući u vidu ekonomsku krizu koja ne posustaje, znaće se uskoro, kada bude napravljena računica ovogodišnjeg Dana zaljubljenih.