REŽIM ishrane koji se sastoji u konzumiranju tečnosti za svaki obrok, efikasan je gubitak kilograma i pročišćavanje organizma. Nutricionisti kažu da kroz tečne napitke možemo da unesemo veliki broj neophodnih nutrijenata za normalno funkcionisanje organizma, ali da ovakav režim ishrane, ipak, nije za svakoga dobar.

Koncept dijete je veoma jednostavan i podrazumeva pravilo da je dozvoljeno unositi samo tečnu hranu. Na meniju mogu da se nađu različite vrste čorbi, supa, mlečnih proizvoda, prirodnih sokova, biljnih čajeva i vode. Ipak, ovako radikalan način ishrane neće prijati svakome i trebali bi da sprovedete određene pripreme pre njegovog započinjanja. Nemojte odjednom ostaviti masnu i kaloričnu hranu i prebaciti se na tečnu, već polako smanjujte porcije i uvodite smutije.

Nakon završetka dijete, ne smete se vratiti starom režimu ishrane, već morate polako korigovati svoj jelovnik. Preporuka je da krenete sa barenim povrćem i svežim voćem, postepeno uvodeći još neku namirnicu poput mesa, pirinča, heljdinog hleba...

Ovo je, ipak, rigorozna dijeta, i sme da se primenjuje do nedelju dana.

PRVI DAN

Doručak: Tanjir čorbe od povrća i šolja smutija od mleka, banane i jagoda.

Užina: Čaša jogurta i limunada.

Ručak: Riblja čorba i razblaženi voćni sok.

Užina: Šolja soka od ceđenog paradajza, šargarepe i pomorandže.

Večera: Šolja kefira i šolja ceđenog svežeg soka po izboru.

DRUGI DAN

Doručak: Šolja čorbe od ovsa.

Užina: Ceđeni sok od pomorandže, grejprfuta, manga i mandarine.

Ručak: Čaša mleka i čaša soka od paradajza.

Užina: Voćni jogurt.

Večera: Zeleni smuti napravljen od banane, blitve, brokolija i kokosovog mleka.

TREĆI DAN

Doručak: Bademovo mleko i limunada.

Užina: Šolja kefira.

Ručak: Banana, peršun, ananas i mleko smućkani u smuti.

Užina: Ceđeni grejpfrut.

Večera: Tanjir čorbe od ovsa

ČETVRTI DAN

Doručak: Smuti od mleka i voća po izboru.

Užina: Šolja soka od šumskog voća.

Ručak: Čorba od spanaća i jogurt.

Užina: Ceđena pomorandža i jabuka.

Večera: Riblja čorba i limunada.

PETI DAN

Doručak: Smuti od avokada, spanaća, lanenog semena i paprike.

Užina: Jogurt sa malo soka od jagode.

Ručak: Sok od ceđenog ananasa i kokosovo mleko.

Užina: Smuti po izboru.

Večera: Zeleni smuti od peršuna, paprike, spanaća, brokolija i krastavaca.