BEOGRAD - Narodni muzej u Beogradu počinje kampanju za promociju srpske kulture u zemlji i inostranstvu, u saradnji s Ministarstvom kulture i informisanja, Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, turističkim organizacijama Beograda i Srbije, Er Srbijom i najvećim medijskim kućama sa nacionalnom frekvencijom.


Kampanja je planirana u više faza, a prva počinje danas i to preko društvene mreže Instagram, u saradnji sa Er Srbijom, saopštio je Narodni muzej.

Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljeni eksponat i pored njega se fotografišu.

Ideja je da se Narodni muzej približi svima i da postane mesto okupljanja i edukacije mladih ljudi.


PROČITAJTE JOŠ: Više od 150.000 ljudi za šest meseci posetilo Narodni muzej u Beogradu


Za učešće u kampanji #jasamumuzeju potrebno je fotografisati se u Narodnom muzeju Srbije, postaviti fotografiju na Instagram nalogu sa haštegom #jasamumuzeju uz lokaciju Narodni muzej, zapratiti i označiti nalog @narodnimuzej.


Akcija traje od danas do 1. decembra, a autor slike koja na kraju bude imala najviše lajkova dobiće na poklon od Er Srbije dve povratne avionske karte za Pariz.

"Iz Narodnog muzeja u Beogradu direktno u Luvr", poručuju iz Narodnog muzeja i pozivaju sve građane da posete muzej u potrazi za svojim omiljenim eksponatom.