UMAZANA, isflekana, crna od prljavštine - takva su sedišta u "špancima". Putnici izbegavaju da na njih i sednu, a Grad je dosad uložio 110.000 evra na njihovu zamenu u 22 vozila!

Samo tri godine od kada su tramvaji marke KAF 2011. godine počeli da krstare gradom, nesavesni sugrađani već su bili uništili nova sedišta u njima. Ispolivana i umazana, ova vozila sada već sedam godina prevoze putnike s jednog na drugi kraj grada. Stranci, koji koriste javni prevoz, užasnuti su stanjem u kome se novi tramvaji nalaze, pa je domaćinima često i neprijatno da koriste ovaj vid prevoza kada su u njihovom društvu.


PROČITAJTE JOŠ:
Letnji red vožnje do 3. septembra

Zamena sedišta počela je prošle godine, a posao se obavlja sukcesivno. Prema rečima direktora GSP Željka Milkovića, ostalo je još da se zamene stolice u osam "španaca".

- Od 30 tramvaja, zamenili smo sedišta u 22 - kaže Milković. - Grad je za to izdvojio 110.000 evra! To nisu male pare. Jedno sedište košta oko 60 evra, a u svakom ovom vozilu ima ih 77. Iako smo prvih godinu, dve pokušavali da ih operemo i angažovali nekoliko različitih firmi, nismo u tome uspeli. Sedišta su posle samo tri godine u potpunosti bila devastirana, a žalbe putnika su samo stizale. Zato smo odlučili da ih zamenimo, pošto nije bilo moguće da se samo ukloni platno sa njih.

Direktor objašnjava i da proces zamene traje toliko dugo jer je potrebno plan nabavke uskladiti sa finansijskim mogućnostima. Ujedno, pošto su u pitanju izlivene sedalne ploče za njihovu izradu je potrebno vreme.

- Javna nabavka za zamenu sedišta u preostalih osam tramvaja je raspisana, pa se nadamo da će taj posao biti obavljen do kraja godine. I sama zamena traje bar nedelju dana, što nije beznačajno, jer vozilo tada ne saobraća.


PROČITAJTE JOŠ:
Dunavska regata sa 200 takmičara

MUČI IH I SMRAD

OSIM na prljavštinu, putnici se žale i na miris urina u šinskim vozilima. Iz GSP kažu da se dnevno na tri do sedam tramvaja uradi generalno pranje, i podsećaju da se vozila koji idu u saobraćaj čiste svakodnevno.