СТИГЛИ "ЈОРГОВАНИ": На 52. фесту премијерно приказан филм са звезданим глумачким паром

М. Н. М.

28. 02. 2024. у 13:31

ХИТ телевизијска серија и двојац главних протагониста - најпопуларнији глумачки пар, оличен у Слободи Мићаловић и Ивану Босиљчићу. Ово нису исечци из садржаја новинских текстова од пре коју годину, када су нас њихова лица заиста гледала са свих насловница - већ основна поставка филма "Јорговани", премијерно приказаног синоћ у оквиру Главног такмичарског програма 52. Феста.

СТИГЛИ ЈОРГОВАНИ: На 52. фесту премијерно приказан филм са звезданим глумачким паром

И. Маринковић

Црвеним су тепихом у Галерији, поред ауторског двојца који чине редитељ Синиша Цветић и сценариста Давид Јаковљевић, и уз та два "звездана" лица која су и данас вероватно најомиљенији глумачки пар у нас, продефиловали и други чланови екипе овог филма, у коме бриљирају и Гордан Кичић, Јован Јовановић (глумац који је можда у највећој мери обележио домаћу продукцију протекле године, те и овогодишњи Фест) и многи други. Причу о глумачком пару - јунацима ТВ серије "Кад замиришу јорговани", партнерима како "на телевизији" тако и у животу, о њиховим брачним и професионалним успонима и падовима, али и о свету телевизијске и филмске продукције у Србији, публика је испратила уз реакције које несумњиво гарантују биоскопски хит.

Да је реч о остварењу чије ће пројекције пунити сале и благајне наших биоскопа, свакако се и очекивало, а довољна је гаранција за то био већ и сам кастинг. Испрва желећи да напишу и сниме филм о пару Деп-Херд и чувеном суђењу, Цветић и Јаковљевић су ипак на крају мудро решили да се инспиришу нечим много нама ближим и потенцијално комерцијалнијим. Непревазиђен успех Шотрине серије која је дуо Мићаловић-Босиљчић у трену винула у звездане висине, свакако се показао као сјајна полазна тачка за праву биоскопску комедију, истовремено и питку друштвену сатиру и мелодраму, али уз приступ својствен ауторском филму. Ово је потоње, без сумње, и "увело" филм у програм Феста и у Главну такмичарску селекцију, а успех синоћне премијере му, по мишљењу многих, предвиђа и неку од фестивалских награда.

Без обзира на то да ли ће се поменута предвиђања остварити, "Јорговани" обећавају пуне дворане, а задовољна лица публике доказ су да је вредело чекати да замиришу са платна.

ДРАМА У ЗАБАВНОМ ПАРКУ: Људи заглављени висе наглавачке са 30 метара, посетиоци нису могли да гледају ужас (ВИДЕО)

ВАТРОГАСЦИ су спасили 28 људи који су остали заглављени висећи 30 метара наглавачке током вожње у забавном парку у Орегону у Сједињеним Америчким Државама.

15. 06. 2024. у 10:44

ДРАМА НА НЕБУ: Сусрет шведског борбеног авиона и руског СУ-24 - Били смо спремни да интервенишемо

ДРАМА НА НЕБУ: Сусрет шведског борбеног авиона и руског СУ-24 - "Били смо спремни да интервенишемо"

РУСКИ војни авион јуче је накратко нарушио ваздушни простор Шведске источно од балтичког острва Готланд, након чега су га пресрели шведски борбени авиони, саопштиле су данас оружане снаге те нордијске земље.

15. 06. 2024. у 12:42

ХРВАТСКА БРУЈИ О КОНОБАРУ ИЗ НИША: Нашли су га - добио је паре

"УВЕК гледам све с позитивне стране, па тако и посао који радим. Осмех је мој мото. Научио сам да је све у животу онако како ти то сагледаш, ако се жалиш и стално си незадовољан, такав ти је и цео живот."

13. 06. 2024. у 21:30