НАТУРОЛОГ и учитељ здравог живота Георгиј Назаров сматра да људи који имају добар доручак и избалансиран ручак, неће осећати потребу за вечером и неће имати потребу за ноћним ужинама.

Често се дешава да људима увече „проради” апетит, а то се лоше одражава на њихово здравље. Што је још горе, тада им се углавном једе слатко, односно - чоколада.

- Ноћу се често једе из досаде или због психолошких разлога, јер се појединац суочава са собом и из незадовољства посеже за храном - каже Назаров за „Руски травар”. - Морамо да стекнемо контролу над оним што радимо током вечерњих и јутарњих сати. Нисам противник чоколаде, али је треба јести на здрав начин. Увече се треба задовољити са сувим воћем или здравом чоколадом. Здрава чоколада позитивно утиче на крвну слику, а у себи садржи квалитетне састојке и антиоксиданте. Такође, заговорник сам раног одласка у кревет и раног буђења.


ЧОКОЛАДА СА БАНАНОМ

За здраву чоколаду са бананом потребно су следећи састојци:

* две супене кашике какаоа

* две чајне кашике биљног млека у праху

* једна чаша млевеног рогача

* једна залеђена банана

* једна супена кашика малтекса

Све састојке треба добро промешати. Избегавати више од једне супене кашике дневно.

Shutterstock

ЧОКОЛАДА СА РОГАЧЕМ

* три супене кашике какаоа

* једна супена кашика малтекса

* једна супена кашика млевеног рогача

* једна супена кашика млевеног сусама

* две чајне кашике сувог биљног млека

* мало ваниле

Све добро измешати, према потреби додајући мало биљног млека. Избегавати више од једне супене кашике дневно.