Деца би требало да свакодневно да једу поврће јер је оно рудник витамина, минерала и дијеталних влакана, неопходних за њихов развој, саветују стручњаци. Малишанима од друге до треће године потребна је шоља поврћа дневно, запремине 250 дл. Ако се ради о зеленом лиснатом поврћу, потребне су две овакве шоље а деци од четврте до осме године шоља и по.

Девојчице од девет до 13 година треба да унесу две шоље, а дечаци истог узраста две и по. Количина поврћа се разликује и за девојчице и дечаке између 14. и 18. године. Девојчицама је свакодневно потребно две и по шоље ових намирница, а дечацима три.

Веома је важно да избор поврћа током недеље буде разноврстан. Истовремено треба да буде заступљено тамнозелено - броколи, зеље, спанаћ, зелена салата, али и наранџасто - шаргарепа, тиква, бундева. Не смеју да се изоставе сува сочива и зрнасто поврће - кукуруз, грашак, пасуљ, али ни карфиол, целер, краставац, парадајз и тиквице.