На врху листе најздравијег поврћа дефинитивно се налази спанаћ. Зелени листићи су богат извор калцијума, а познато је колико је он важан за здравље костију. Само једна шоља обареног спанаћа садржи 42 милиграма калцијума. Осим тога, обилује магнезијумом, калијумом, натријумом, гвожђем, селеном, витамином А...

Родитељи, међутим, страхују да ли је рано да га у исхрану деце уврсте пре прве године. С друге стране, неки педијатри саветују да већ око седмог месеца спанаћ треба да се нађе на јеловнику беба, док други препоручују да се ипак сачека осми или десети месец. Ништа не може да штети ако пробате да га уведете у јеловник ваше осмомесечне бебе, али у минималној количини. У сваком случају, барени спанаћ би морао да буде свеж, јер студије показују да уколико дуже стоји, повећава му се количина нитрата, а она може да штети беби. Било би добро да буде органски, а лекари кажу и да је боље да се једе исецкан, а не блендиран, јер се тако уноси више здравих састојака.