КО каже да је вијача само за децу? Забавна је у сваком добу и од ње велику корист имају све генерације, а нарочито они који воде рачуна о физичком изгледу. Јер прескакање вијаче је одличан тренинг за брзо трошење калорија, јачање кондиције и обликовање мишића. А како је ово и кардио вежба, повољно делује и на срце, спречава болести крвних судова и нормализује притисак. При прескакању ради буквално цело тело, па се килограми брзо топе и мишићи преобликују.

Предлажемо вам да прво прескачете конопац са обе ноге истовремено. Вежбу изводите 30 секунди. Затим прескачите вијачу са десном ногом напред, а левом назад. Темпо нека буде онај који вам највише одговара и тако 30 секунди, па промените ногу.

Следећа вежба нека буде као прва, само у скоку дижите ноге више у ваздух. Подижите их колико год можете. Мало се одморите, па покушајте да прескачете тако што ћете правити "осмице". Оне се раде тако што прво нормално прескочите конопац, а онда прекрстите руке и вијачу, па поново прескочите.

У последњој вежби скачите само на десној нози, па после 30 секунди промените, па још толико скачите само на левој.

Вежбајте брзином која вам одговара, па је постепено повећавајте. Када стекнете више кондиције, све вежбе можете да поновите више пута, како би имале бољи ефекат.