СУНЦЕ, море и лепа коса не иду заједно. Зато, ако сте се недавно вратили са одмора и схватили да су вам крајеви нагло испуцали, знаћете одговор због чега се то десило. Стручњаци препоручују да одмах по повратку у стварност скратите косу и нахраните је споља и изнутра. Изаберите препарате - паковања или балзаме за оштећене власи, а у исхрану обавезно убаците следеће намирнице:

Рибу

Лосос и скуша ће вам помоћи у борби са губитком косе, али ће вам и свака друга врста рибе надокнадити гвожђе које власи чине здравијим и лепшим.

Орашасте плодове

Ораси, бадеми и лешници су извор цинка и селена, а то су минерали који позитивно утичу на негу и јачање корена длаке.

Јаја

Протеини су незаменљиви за здравље косе, а јаја обилују њима. Осим тога, садрже и биотин који изграђује фоликуле и чини их јачим и сјајнијим.

Зелено поврће

Тамнозелено поврће, попут спанаћа, блитве, кеља и броколија садржи гвожђе и калцијум, а они су мелем за власи.

Банане

Укусно жуто воће је извор витамина Б који убрзава раст косе и утиче на јачање фоликуле.