ОГРЛИЦЕ са привеском на ком је исписано име власнице популаризовала је серија "Секс и град". Након што је Кери прошетала своју огрлицу, жене широм света пожелеле су да на врату носе своје име. И све је то у реду, али је америчка златара недавно отишла корак даље - производњом привезака "депресија", "анксиозност", "биполарно". Намере су биле племените, да се скине жиг са менталних болести, али по ко зна који пут се показала као тачна она изрека која упозорава на то чиме је поплочан пут до пакла.

Иза дизајна стоји Џен Гоч која се, како каже, већи део живота борила са биполарним поремећајем. Према њеном мишљењу, важно је отворити разговор о томе како се осећамо, а огрлице су корак ка томе да се скине жиг са менталних болести.

Критичари се не слажу са тим, истичући да ће се десити супротно од жељеног, даља изолација и сегрегација људи са овим болестима. Подсећајући да огрлице могу да купе и они који не болују од ових болести, противници се плаше да ће депресија постати модни тренд. Бренд чије је седиште у Лос Анђелесу зато је оптужен да романтизује менталне болести.