ДАМЕ које редовно одлазе у теретану или упражњавају одређене врсте вежби за обликовање тела, одлично знају колико је важно да пре сваког тренинга разним истезањима загреју мишиће да би избегле повреде. Међутим, шта ако немате довољно времена да одлазите на организоване вежбе, већ настојите да код куће учините све да бисте остали у доброј форми? Чак и у кућним условима важи исто правило - најпре се добро истегните. Балерина и ТВ водитељка Дрина Пешић појашњава како да избегнете упалу бутног мишића.

- Станите на десну ногу, а леву ухватите за стопало, савијте је у колену и вуците ка себи, односно ка задњици. Ако вас боли предњи бутни мишић радите вежбу само докле можете, немојте на силу да вучете ногу ка телу. Будете ли редовно радили ову вежбу, после десет дана ћете моћи да је привучете скроз (као на фотографији). Исто урадите и са другом ногом - станите на леву, а десну привлачите ка себи. Нека вам то постане део свакодневне рутине - саветује Дрина Пешић.