У жељи да помогну особама које хрчу, као и онима које су поред хркача, стручњаци упорно нуде нове начине да се ова непријатна појава заустави. Предлажу и одређене вежбе током којих се изговарају поједини гласови, савија језик, пева, користи сламка. Вежбе треба да ојачају ослабљене мишиће у горњем респираторном тракту. Са вежбама се почиње поступно, а онда се током времена интензивирају, тако да постану несвесна реакција.

Вежбе језиком подразумевају гласно изговарање самогласника а, е, и, о, три минута, неколико пута у току дана. У другој вежби треба затворити уста и напућити усне у трајању од 30 секунди. Затим удахнути дубоко кроз напућене усне, као да се увлачи ваздух кроз сламку. Усне се стисну, а потом се издахне на нос. Ова вежба треба да траје пет секунди и да се понавља пет пута у току дана.

У следећој вежби уста се држе отворена 30 секунди са помереном вилицом удесно, а затим у леву страну. Вежба се понавља више пута у току дана. И свакодневно певушење у трајању од 20 минута такође може да умањи степен хркања или да га потпуно елиминише.