НАША позната балерина и ТВ ауторка Дрина Пешић наставља да читаоцима "Живота плус" показује вежбе које могу да допринесу лепшем изгледу тела, али и здрављу.

Најпре објашњава како да радимо најједноставније вежбе за кичму, које би требало да примењују нарочито особе које већи део дана проводе седећи.

ВЕЖБА 1

Станите и загрлите себе (као на фотографији). Прво вам је десна рука горе на рамену, а лева око струка. Настојте да што више вучете руке ка леђима, да се обгрлите рукама. Вежбу поновите, али сада тако да вам лева рука буде горе, а десна око струка. Осетићете пријатно истезање кичме у горњем делу.

- Предлажем да вежбу радите стојећи, пазећи све време да рамена вучете на доле, односно рамена морају да вам буду спуштена - истиче Дрина.

ВЕЖБА 2

Станите тако да вам ноге буду скупљене, а колена затегнута. Руке су вам у равни са раменима. Прво ставите десну руку преко друге као да поклапате десну на леву шаку. Десна шака је окренута на доле на левој шаци која је окренута на горе ка десној. Лактови су испружени, као и руке. Сада промените - нека лева рука буде на десној, односно лева шака иде горе а десна доле. Поновите вежбу неколико пута.

ВЕЖБА 3

Мишиће на ногама ћете затегнути уз помоћ ове вежбе. Станите као на фотографији, тако да стопала буду једно уз друго. Затегните ноге, мишиће повуците ка горе па опустите, тако наизменично понављајте петнаестак пута. Мишиће ногу затежете од колена ка горе. Треба да имате осећај као да вучете мишиће бутина на горе.

Руке држите на боку, а рамена су спуштена. Ово је најједноставнија вежба коју свако може да ради, а веома је добра за формирање мишића ногу.