ОВАЈ јеловник намењен је женама које желе да смршају у струку и горњем делу тела. Дневни мени садржи око 1.300 калорија, а за недељу дана може да се "скине" од једног до два килограма.

Како бисте обликовали струк и сачували здравље, требало би почети са избегавањем хране која је укусна, али пре свега нездрава, као што су сувомеснати производи, масни сиреви, слаткиши, слане грицкалице и тестенина.

Дијета је базирана на свежем воћу и поврћу, млечним производима са ниским процентом масти, риби, белом месу и интегралним житарицама. Као зачин требало би користити биљна уља од маслина, кукуруза, сунцокрета или соје, највише три кашичице ароматичне траве дневно. Потребно је солити минимално и пити најмање два литра воде дневно, најбоље минералне, негазиране.

ПРВИ ДАН

Доручак: шољица јогурта и три кекса од интегралних житарица

Ручак: 70 г шпагета у сосу од парадајза, 200 г салате од мешаног поврћа

Вечера: 100 г белог пилећег меса са роштиља, 250 г куваног поврћа (тиквице, спанаћ, блитва), кришка интегралног хлеба

ДРУГИ ДАН

Доручак: шољица зеленог чаја, 150 г свеже цеђеног сока од шаргарепе, шољица немасног јогурта, кришка интегралног хлеба

Ручак: 200 г зелене или купус салате, 70 г тестенине са поврћем

Вечера: мања порција супе од поврћа, 80 г куване шунке, два кувана кромпира

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: шољица кафе, два интегрална кекса

Ручак: 100 г куваног пиринча, 100 г поврћа на жару, 150 г куваног спанаћа, кришка интегралног хлеба

Вечера: 100 г телећег печења зачињеног соком од лимуна, 200 г куване блитве, три интегрална крекера

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: шољица кафе, шољица немасног млека са две кашике муслија

Ручак: 80 г тестенине помешаних са 50 г тиквица пропржених у тигању са главицом црвеног лука, 200 г салате од куваних кромпира и шаргарепе

Вечера: омлет од два јајета, 100 г куваног спанаћа и 200 г куваног поврћа по жељи, једна кришка интегралног хлеба

ПЕТИ ДАН

Доручак: шољица зеленог чаја, четири интегрална кекса

Ручак: 80 г шпагета са поврћем, 250 г зелене салате са парадајзом зачињене ориганом

Вечера: 200 г рибе са роштиља, 200 г мешаног куваног поврћа (шаргарепа, кромпир и тиквице), кришка интегралног хлеба