ИЗЛАЗАК Хале Бери из воде у филму о Џемсу Бонду забележен је у историји кинематографије, али и у главама милиона мушкараца и жена задивљених тим призором. Готово да нема девојке која није пожелела да се подичи изгледам какав има славна холивудска дива. Иако се тај тренутак догодио 2002. године, њено тело и даље је исто. А увелико је ушла у шесту деценију живота! Као да је Хале измислила некакву временску машину чију тајну ни са ким не жели да подели. Међутим, Питер Ли Џонс, њен тренер, открива да никаква магија није у питању, већ искључиво глумичина дисциплинованост.

- Када сам је упознао нисам имао појма колико има година, а онда, сазнавши да је рођена 1966, био сам шокиран, јер њено тело је еластично као код 25-годишњакиње. Зато сам јој десет пута повећао интензитет тренинга, које чине комбинација брилачких вештина, бокса, јоге и много вежби какве раде припадници америчких "Фока" - открива славни тренер.

Заједно вежбају пет пута недељно, с тим што је он свакодневно изненађује новим вежбама. Разбијајући рутину, увиђа где су границе њене издржљивости, а уз то је и мотивише да још напорније ради на себи.

И док је овог лета са децом проводила годишњи одмор на острву Бора Бора, сексепилна Хале редовно је обожаваоце на "Инстаграму" обавештавала о својим фитнес навикама. Између осталог, бележила је:


- Сваког јутра трчим пола сата по плажи како би ми срце боље радило а крв брже струјала. После трчања, одлазим у собу и бацам се на пет једноставних а веома ефикасних вежби.


Ради пет серија од по 50 понављања, с тим што између сваке паузира два до три минута.

За трицепсе ради пропадања, тако што шаке стави на ивицу стабилне столице и онда тело спушта готово до пода. Столицу користи и као замену за степер у теретанама, али и као одличан реквизит за трбушњаке - седне на ивицу, шакама је ухвати са стране и онда диже ноге савијене под углом од 90 степени, па их пушта испружене ка поду. Уз помоћ овог комада намештаја ради и склекове, тако што шаке држи на слободним ћошковима столице, потпуно равно тело привлачи седалном делу, а онда се одупире. И, за крај, једно стопало је на столици, а друго мало одаљено на поду. Тело повлачи уназад да би исружила ногу која је на столици и у савијеном положају додирнула прсте на нози, а онда истура колено, потпуно исправља тело држећи шаке на струку.

Верујемо да после овога све жене које имају разне изговоре да прескоче вежбање, нарочито када су на одмору, више неће имати оправдање за неактивност. Где год да се налазите, па и на другом крају света, увек ће се за вас наћи једна столица. Још само да прикупите вољу коју је ленчарење разбило у парампарчад.