ДА бисте ојачали тело и били спремнији за веће физичке напоре, прво би требало да активирате главне мишићне групе - рамени појас, бокове и стомак. Јачајући ове делове тела повећаћете потенцијал за било коју другу физичку активност.

С обзиром на то да у ово доба године више времена проводите напољу, моћи ћете спремније да прихватите изазов вожње бицикла, џогирања у природи, вежбања на свежем јутарњем ваздуху, а смањиће се могућност повређивања.

Предлажемо вежбе које на најбољи могући начин јачају рамена, затежу бокове и стомак.


Подизање кукова

Лезите на бок, тако да је цело тело опружено и затегнуто, ослањајући се на подлактицу руке. Кукове подижите од подлоге тако што ћете се опирати о подлогу. Ради правилног извођења вежбе важно је да не померате кукове ни напред ни назад. Поновите од 10 до 20 пута на једном, а затим на другом боку. Урадите по три серије.


Склекови

Тело је у положају склека, затегнуто и ослоњено на опруженим рукама. Ноге би требало да су у ширини кукова. Спуштајте се лицем ка подлози, али тако да се не прави кривина на леђима. Поновите од 10 до 20 пута у три серије.


Трбушњаци

Лезите на леђа са савијеним ногама које су раширене тако да прате ширину кукова. Подижите леђа од подлоге - само лопатице, уз истовремено подизање руку изнад груди. У подигнутом положају задржите се три секунде. Ова вежба јача и обликује мишиће трбушног зида. Изводи се од 10 до 20 понављања са паузама у три серије.