КАДА дођете с посла, немојте да осећате грижу савести што ћете се опет најпре одморити, па тек онда наставити са даљим активностима. Спавање у поподневним сатима је сасвим у реду, чак је и пожељно - тврде стручњаци.

Само 20 минута сна има снажан утицај на стање организма, а посебно је ефикасно када дремнете баш у оном тренутку када осетите да сте "потонули". Идеално је да спавате пола сата, јер истраживања показују да то има вишеструко позитиван утицај - побољшава менталне функције, смањује стрес и ризик од настанка дијабетеса и вишка килограма. Враћа снагу и чини вас свежим као да сте се силно наспавали.

Важно је да знате да ће вам зато једночасовно спавање тешко пасти, нећете моћи тако лако да се повратите, бићете успавани и буновни. Уколико вам је заиста потребно да се одморите, јер сте физички и ментално исцрпљени, онда је боље да спавате дуже од 90 минута, пошто је то период довољан да обрнете пун циклус сна. Могуће је чак да упаднете и у РЕМ фазу (да сањате) и биће вам лакше да се пробудите него да сте спавали сат времена.