Када вас сат буди, не скачите из кревета, већ га у тренутку када зазвони искључите и, ако је могуће, одспавајте још 10 минута. Након тога, останите накратко ушушкани у постељи и урадите неколико окрепљујућих вежби. Ово саветују стручњаци након сазнања да приличан број људи осећа јутарњу исцрпљеност, без обзира на дужину и квалитет сна.

* Лезите на леђа, истегните тело колико можете, подигните руке да буду под правим углом у односу на тело са длановима нагоре, и вуците као да покушавате да дохватите нешто што је изнад вас. Затим се добро протегните.

* Дишите дубоко и мрдајте прстима на ногама и рукама. Затим лагано покрећите целе руке и ноге. Потом привуците колена до груди и љуљајте се са једне на другу страну. Ова вежба доприноси бољој циркулацији.

* Устаните до седећег положаја, седите на турски начин ради равнотеже и истегните кичму навише, колико год можете.

Већ после овога бићете буднији и крепкији, што значи да полако можете да устанете из кревета.