Бол у крстима и укоченост доњег дела леђа врло су честа појава, нарочито код оних који седе или стоје у истом положају током дужег времена. Неколико лаганих вежби повећаће покретљивост леђа и проток крви у овај део кичме, помажући вам да се осећате боље. За њих су вам потребне само већи пешкир, и - добра воља.

Најпре лезите на леђа и привуците оба колена ка грудима. Обухватите их рукама и нежно приближавајте себи. Када дођете до крајњег положаја, дишите дубоко и задржите се у тој пози 20-30 секунди. Потом котрљајте колена, обухваћена рукама, са леве на десну страну и померајте горњи део тела горе-доле, масирајући крста. Затим поново лезите на леђа и привуците оба колена ка грудима, па их лагано спуштајте на десну страну. Останите тако 20-30 секунди, настојећи да вам рамена све време буду на поду. Није важно ако вам колена не додирну тло, можете да поставите јастук испод њих. Потом их пажљиво вратите до почетног положаја, па вежбу поновите у леву страну.

Последња вежба зове се "мачка-крава", због положаја у ком ћете се наћи. Поставите се на колена и шаке, тако што ће вам се колена наћи директно испод кукова, а зглобови шака у равни са раменима. Кичма нека буде равна. Спуштајте стомак подижући кукове, рамена и главу, а поглед подижите ка плафону. Затим кичму извијте у лук, увлачећи стомак док спуштате кукове, рамена и главу, гледајући ка поду.