Да ли сте приметили да лого ланаца брзе хране увек има жуту, а често и црвену боју? То није случајно, тврде маркетиншки стручњаци који истичу да маркетинг подразумева да се са људима повежете на емотивном плану, да откријете њихове снове, тежње, несигурности, а боја у томе има кључну улогу.

Истраживања показују да нам је потребно само 90 секунди да створимо мишљење о бренду, а од 62 до чак 90 одсто људи то мишљење ствара на основу боје. Она има моћ да привуче, али и одбије потенцијалне муштерије, зато ови ланци бирају жуту јер она ствара осећање утехе и топлине. Многи је комбинују са црвеном, јер је то боја која подстиче апетит и чини нас импулсивним. С друге стране, ланци који жуту комбинују са зеленом желе да поруче да су здравији избор од других ресторана брзе хране.