ТОКОМ јесени мотивација за дијетама опада, припремамо се за долазак хладнијег времена и зимских услова, због чега многи воде мање рачуна о исхрани, а килограми се - "лепе". Како бисте то спречили или се решили вишка, покушајте да се придржавате лаке дијете помоћу које можете да изгубите до три килограма, а неће негативно утицати на ваше здравље.

Ова дијета се базира на јесењим намирницама, па се на тањиру налазе углавном поврће и месо. Предности ове дијете су те што не морате да избацујете ниједну групу намирница, а ни количина коју ћете појести није ограничена.

Дијета траје седам дана, али то не значи да не можете да наставите са оваквим режимом исхране и даље.

Доручак је сваког дана исти, а састоји се од грејпфурта, кафе или чаја без шећера, парчета препеченог хлеба или тоста.


ПРВИ ДАН

Ручак: мешано месо, парадајз, кафа, лимунада без шећера

Вечера: риба из конзерве или са жара, салата од свежег сезонског поврћа, обарено поврће, тост, грејпфурт

ДРУГИ ДАН

Ручак: воћна салата, дозвољене су све врсте воћа, није битно да ли је суво или свеже

Вечера: ћевапи, парадајз, целер и маслине

ТРЕЋИ ДАН

Ручак: салата од туњевине преливена лимуном

Вечера: бифтек или неко друго месо са жара, сезонска салата

ЧЕТВРТИ ДАН

Ручак: два кувана јајета, сир

Вечера: кувана пилетина или пилетина са жара, свежа сезонска салата, тост

ПЕТИ ДАН

Ручак: сир, барени спанаћ, тост

Вечера: риба из конзерве или са жара, мешана салата, обарено поврће, тост

ШЕСТИ ДАН

Ручак: воћна салата

Вечера: пилетина кувана или са жара, мешана салата

СЕДМИ ДАН

Ручак: пилетина са жара или кувана, парадајз, барено поврће, грејпфурт

Вечера: месо на жару, краставац, целер, парадајз