РАДНИЧКА дијета осмишљена је давно, још 1985. године, када је једна америчка компанија одлучила да охрабри и помогне својим радницима да воде здравији живот и изгубе вишак килограма. По плану ове дијете требало би да губите од пет до седам килограма недељно.

Овај план исхране био је базиран на томе да човек утоку дана унесе мање калорија него што му је потребно, што узрокује топљење вишка масти из организма. Посебно је истицан значај хидратације, па се свим радницима напомињало да је обавезно да сваког дана попију од шест до осам чаша воде. Уз то, сваког дана у неограниченим количинама може да се једе немасна супа од поврћа.

Разлог успеха ове дијете су састојци који укључују воће, поврће, млеко, супу и воду. Прописана количина ових намирница која се унесе у организам у току дана, погодна је и за варење. Све то ће помоћи да тело ослободите токсичних материја које могу учинити да се осећате успорено и нездраво. .


ПРВИ ДАН

Први да је резервисан за воће. Уз то, не постоје ограничења у количини. Што више цитрусног, јужног и сезонског воћа, то је препорука за први дан ове дијете. Можете јести сво доступно воће, осим банана.

ДРУГИ ДАН

Воће замењујете поврћем, које можете конзумирати и кувано и сирово. Не постоји ограничење шта смете, шта не смете јести од поврћа. Доручак може бити печени кромпир, са мало маслаца по жељи. То ће телу дати угљене хидрата, енергију, довољно хранљивих састојака и влакана.

ТРЕЋИ ДАН

Осим банана и кромпира, можете јести све мешавине воћа и поврћа, без ограничења на врсту и количину. Кромпир вам није потребан јер ћете угљене хидрате добити из воћа. У овој фази тело је спремно да сагори вишак килограма.

ЧЕТВРТИ ДАН

Овог дана можете појести до осам банана, и попити три чаше млека. Супу можете јести колико вам је потребно и колико желите, као и осталих дана ове дијете. Банане су важне јер ће повратити натријум и калијум.

ПЕТИ ДАН

Дан за говедину и парадајз, а можете појести шест парадајза и две порције по 300 г говедине. Месо ће обезбедити вашем телу гвожђе и протеине, а парадајз влакна која помажу варењу. Повећајте унос воде за две додатне чаше