СЕЗОНА грожђа може да се искористи за дијету која је брза, рестриктивна и укључује велике количине овог воћа. Уколико се будете придржавали овог јеловника, можете да "изгубите" и до четири килограма за шест дана.

Дијета са грожђем добра је и за побољшање метаболизма и чишћење тела од токсина. Ово укусно воће благотворно делује на здравље срца и крвотока, а истовремено и подмлађује.

Бели и црни плодови лозе садрже биофлавонид који побољшава размену материја и регенерише ћелије. Витамини Б групе позитивно утичу на нерве и негују кожу и косу уз помоћ витамина Е. Гвожђе из овог воћа чисти крв, калцијумом пуни кости, а јод и манган, које такође садржи активирају хипофизу. Воћна киселина и ензими из грожђа појачавају рад бубрега, а све заједно погодује цревима и ослобађа организам од холестерола.

Приликом куповине грожђа, бирајте оно са танком опном и искључиво са свежом петељком. Зрело бело грожђе је препознатљиво по жућкастој боји зрна.

ПРВИ ДАН

Поделите 1,5 кг овог воћа на порције и свака два до три сата поједите по 200 грама

Напомена: Првог дана не смете да једете ништа друго осим грожђа

ДРУГИ ДАН

Доручак: 200 г грожђа, шоља чаја без шећера

Ужина: кришка црног хлеба, кришка младог крављег сира, 200 г грожђа

Ручак: тањир чорбе од поврћа

Ужина: 200 г грожђа белог или црног

Вечера: 150 г шампињона, 250 г белог пилећег меса (шампињоне и месо издинстајте на маслиновом уљу)

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: 200 г грожђа, шоља чаја без шећера

Ужина: кришка црног хлеба, кришка младог крављег сира, 200 г грожђа

Ручак: тањир супе од броколија, 250 г куваног кромпира

Вечера: 250 г салате од туњевине и парадајза, 200 г грожђа, 125 г младог крављег сира, поморанџа, парче двопека

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: 200 г грожђа, шоља чаја без шећера

Ужина: кришка црног хлеба, кришка младог крављег сира, 200 г грожђа

Ручак: тањир супе од целера, 200 г обареног пиринча

Вечера: 250 г динстане пилеће џигерице, кришка интегралног хлеба, 200 г грожђа

ПЕТИ ДАН

Доручак: 200 г грожђа, шоља чаја без шећера

Ужина: кришка црног хлеба, кришка младог крављег сира, 200 г грожђа

Ручак: тањир супе од празилука

Вечера: 250 г различитих врста сира, 200 г грожђа

ШЕСТИ ДАН

Доручак: 200 г грожђа, шоља чаја без шећера

Ужина: кришка црног хлеба, кришка младог крављег сира, 200 г грожђа

Ручак: тањир крем супе од шаргарепе

Вечера: 250 г рибе са роштиља, порција зелене салате, 200 г грожђа