СОЧНО и укусно воће које може да помогне да "напуните" тело витаминима јесте бресква. Због освежавајућег ефекта су незаменљиве на врућини.

Бресква је савршен чистач црева, потпомаже боље варење, а истовремено је добар лаксатив и диуретик, уклања отоке и малокрвност, али се не препоручује дијабетичарима. Представља ризницу бета-каротена (провитамин А), витамина групе Б, међу којима и фолацин (Б9), нијацин (Б3), али и витамин Ц, Е и биотин (витамин Х).

Ово ароматично воће састоји се од 90 одсто воде, због чега су нискокалоричне. У 100 грама бресака има само 40 калорија. Осим тога, богате су гвожђем, калијумом и важним антиоксидансима. Такође помаже очувању младости и лепоте, јер садржи много витамина који помажу у регенерацији ћелија.

Уколико се борите са вишком килограма, ово воће треба да укључите у своју исхрану уз помоћ кратке и ефикасне дијете. Режим исхране подразумева да ћете конзумирати и друге намирнице, првенствено оне богате протеинима којих нема у бресквама. Уместо бресака, можете користити нектарине или кајсије.

ПРВИ ДАН
Доручак: две средње брескве
Ручак: 200 грама сира, 100 грама белог меса, фрапе од брескве
Вечера: два тоста, две велике или четири мање брескве

ДРУГИ ДАН
Доручак: чаша сока од брескве, два кувана јаја и парче тоста
Ручак: 150 грама грилованог поврћа, 150 грама рибе
Вечера: четири брескве, 50 грама сира са кришком ражаног хлеба

ТРЕЋИ ДАН
Доручак: фрапе од брескве и јабуке, два двопека са медом
Ручак: 200 грама меса са роштиља
Вечера: четири брескве

ЧЕТВРТИ ДАН
Доручак: два кувана јаја, тост, сок од брескве
Ручак: интегрални пиринач, 200 грама сира
Вечера: 200 грама грилованог поврћа

ПЕТИ ДАН
Доручак: две брескве, двопек са кашичицом путера
Ручак: немасна супа са кнедлама и поврћем
Вечера: 200 грама рибе, тост, сок од брескве