ДИЈЕТА током лета лакше се подноси уз једну порцију сладоледа дневно. Све док су главни оброци ограничени и састоје се из здравих намирница, ова посластица неће пореметитити губитак килограма. Добро избалансиран јеловник ће омогућити да се калоријски унос држи под контролом.

Када сте на сладолед дијети, савет je да једете различите хранљиве намирнице које су богате влакнима, заједно са воћем, поврћем и дневном порцијом сладоледа. Можете да једете сладоледе различитих врста, мада је најбоље држати се проверено здравијих, домаћих сладоледа код којих можете и да контролишете количину калорија кад их правите. Препоручује се да једете нискомасни сладолед који има 125 или мање калорија по оброку, односно у једној чинији.

Жене на дијети могу да поједу једну чинијицу сладоледа дневно, а мушкарцима је дозвољена једна и по чинијица.

ПРВИ ДАН

Доручак: Шоља житних пахуљица преливених са кашичицом шећера, шоља боровница и шоља нискомасног млека

Ручак: Сендвич са две кришке интегралног хлеба, парчетом зелене салате и 75 г туњевине. По жељи додајте и колутове парадајза и као зачин мрвљени босиљак. Једна чинијица сладоледа

Вечера: Парче пице без шунке, са сиром и мешана салата

ДРУГИ ДАН

Доручак: 75 г младог сира, два тоста од интегралног хлеба, поморанџа

Ручак: Гриловане пилеће груди (150 г), парче интегралног хлеба, велика салата од сезонског поврћа. Чинијица сладоледа

Вечера: 200 г шампињона печених на тефлону, 25 г шунке, шоља пареног мешаног поврћа (карфиол, шаргарепа, младе бораније, грашак), парадајз салата

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: Кувано јаје, две кришке тонус хлеба и половина банане средње величине

Ручак: Пола шоље туне, пола шоље швапског сира или пола шоље сардине са две кришке интегралног хлеба. Чинијица сладоледа

Вечера: 150 г кефира, две шоље зеленог поврћа (гриловано, динстано, кувано, парено), шоља целера, пола банане

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: Кришка немасног сира, четири слана крекера и грејпфрут

Ручак: Кувано јаје и две кришке нискокалоричног хлеба по избору (тонус, интегрални, ражани, хлеб од хељде). Једна чинијица сладоледа

Вечера: Пола шоље туњевине или нискомасног сира или швапског сира или сардине, две кришке нискокалоричног хлеба, шоља целера, шоља карфиола (или другог зеленог поврћа), јабука

ПЕТИ ДАН

Доручак: Грејпфрут, две кришке интегралног хлеба и две кашике путера од кикирикија

Ручак: Пола шоље туњевине или пола шоље посног сира или пола шоље сардине са две танке кришке хлеба. Једна чинијица сладоледа

Вечера: 150 г немасног меса по избору са мало зачина, шољица зеленог поврћа (блитва, тквице, спанаћ) које је спремљено на пари, шоља цвекле или шаргарепе, мала јабука или крушка