ЗАЧИН који се често користи у азијској кухињи куркума има многобројне благодетне утицаје на организам, а помаже и у сагоревању масти из јетре, што подстиче мршављење. Састојак овог зачина, куркумин, убрзава метаболизам и успорава настајање масних наслага, а у комбинацији са јогуртом, који побољшава пробаву, дајући нам осећај ситости, може да представља укусан оброк. Уз то, ова комбинација се у ајурведској медицини препоручује у случајевима анемије, због своје нутритивне вредности. Да бисте уживали у споју ове две намирнице, требало би да пронађете њихов однос који вам највише одговара, а уобичајено је да се помеша пола кашичице куркуме са пола литре јогурта. Укус чини богатијим ако додате и неколико капи лимуновог сока, кашичицу меда, цимета по жељи, чиа семенки, свежег воћа и ситно насецканих орашастих плодова. Уколико желите да побољшате апсорпцију куркумина у организму, у смесу додајте и мало бибера, а ако се одлучите за чиа семенке, не заборавите да их оставите у јогурту бар 15 минута, да набубре.