РЕЖИМ исхране који се састоји у конзумирању течности за сваки оброк, ефикасан је губитак килограма и прочишћавање организма. Нутриционисти кажу да кроз течне напитке можемо да унесемо велики број неопходних нутријената за нормално функционисање организма, али да овакав режим исхране, ипак, није за свакога добар.

Концепт дијете је веома једноставан и подразумева правило да је дозвољено уносити само течну храну. На менију могу да се нађу различите врсте чорби, супа, млечних производа, природних сокова, биљних чајева и воде. Ипак, овако радикалан начин исхране неће пријати свакоме и требали би да спроведете одређене припреме пре његовог започињања. Немојте одједном оставити масну и калоричну храну и пребацити се на течну, већ полако смањујте порције и уводите смутије.

Након завршетка дијете, не смете се вратити старом режиму исхране, већ морате полако кориговати свој јеловник. Препорука је да кренете са бареним поврћем и свежим воћем, постепено уводећи још неку намирницу попут меса, пиринча, хељдиног хлеба...

Ово је, ипак, ригорозна дијета, и сме да се примењује до недељу дана.

ПРВИ ДАН

Доручак: Тањир чорбе од поврћа и шоља смутија од млека, банане и јагода.

Ужина: Чаша јогурта и лимунада.

Ручак: Рибља чорба и разблажени воћни сок.

Ужина: Шоља сока од цеђеног парадајза, шаргарепе и поморанџе.

Вечера: Шоља кефира и шоља цеђеног свежег сока по избору.

ДРУГИ ДАН

Доручак: Шоља чорбе од овса.

Ужина: Цеђени сок од поморанџе, грејпрфута, манга и мандарине.

Ручак: Чаша млека и чаша сока од парадајза.

Ужина: Воћни јогурт.

Вечера: Зелени смути направљен од банане, блитве, броколија и кокосовог млека.

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: Бадемово млеко и лимунада.

Ужина: Шоља кефира.

Ручак: Банана, першун, ананас и млеко смућкани у смути.

Ужина: Цеђени грејпфрут.

Вечера: Тањир чорбе од овса

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: Смути од млека и воћа по избору.

Ужина: Шоља сока од шумског воћа.

Ручак: Чорба од спанаћа и јогурт.

Ужина: Цеђена поморанџа и јабука.

Вечера: Рибља чорба и лимунада.

ПЕТИ ДАН

Доручак: Смути од авокада, спанаћа, ланеног семена и паприке.

Ужина: Јогурт са мало сока од јагоде.

Ручак: Сок од цеђеног ананаса и кокосово млеко.

Ужина: Смути по избору.

Вечера: Зелени смути од першуна, паприке, спанаћа, броколија и краставаца.