ПОЛОВИНА грејпфрута уз сваки оброк, током овог режима исхране, гарантоваће губитак сувиишних килограма. Истраживања нутрициониста о утицају овог воћа на исхрану показала су да чак и они који нису на дијети, а у свакодневни јеловник уврсте ово воће, у одређеном проценту несумњиво губе сувишне масти у телу.

Воће са високим процентом воде пружа више енергије и убрзава метаболизам. У грејпу вода чини 90 процената, што га чини добрим савезником у борби против нагомиланих килограма.

Уз овај јеловник, потребно је да заборавите на намирнице које обилују сложеним угљеним хидратима, као што су кромпир, целер, грашак, кукуруз, поврће богато скробом, тестенине, желе, џемове. Уместо тога, у јеловник уврстите што више поврћа које можете да припремате на маслацу, као што су парадајз, паприка, краставци, шаргарепа, црвени лук, ротквице, броколи, празилук, спанаћ, зеље, пасуљ и зелена салата. Дозвољено је и пијење кафе или чаја.

Доручак је исти сваког дана и подразумева грејпфрут или 250 мл цеђеног сока грејпфрута, кафу или чај, два јајета припремљена на било који начин или две кришке сланине. Пре спавања сваки дан попијте 250 мл парадајз сока или 250 мл обраног млека.

ПРВИ ДАН

Ручак: цео грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, кувана говедина, пилетина или риба, салата од парадајза

Вечера: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, пржена риба, мешана салата од парадајза и зелене салате

ДРУГИ ДАН

Ручак: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, воћна салата

Вечера: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, пљескавица, кувано поврће

ТРЕЋИ ДАН

Ручак: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, салата с туњевином

Вечера: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, два немасна свињска одреска, зелена салата

ЧЕТВРТИ ДАН

Ручак: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, два јајета, млади сир, пржене тиквице, кришка интегралног тоста

Вечера: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, пржена пилетина, динстани спанаћ

ПЕТИ ДАН

Ручак: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, бели тврди сир, спанаћ, кришка интегралног тоста

Вечера: грејпфрут или 250 мл цеђеног сока, пржена риба, поврће пржено на маслацу или зелена салата, кришка интегралног тоста