УКОЛИКО се борите са вишком килограма, брескве су воће које дефинитивно треба да укључите у своју исхрану. Дијета базирана на бресквама је врло кратка, ефикасна и траје само четири дана.

Ово сочно и укусно воће може да помогне да за време трајања дијете "напуните" тело витаминима. Режим подразумева и конзумирање осталих намирница, првенствено оних богатих протеинима, којих у бресквама нема.

Ово ароматично воће помаже у очувању младости и лепоте, јер садржи много витамина А који помаже регенерацију ћелија. Састоје се од 90 одсто воде и због тога су ниско калоричне - 100 грама брескви садржи само 40 калорија. Осим тога, богате су још игвожђем, калијумом и витамином А, ПП и важним антиоксидансима. Због освежавајућег ефекта су незаменљиве на врућини.

ПРВИ ДАН

Доручак: две средње брескве

Ручак: 200 грама сира, 100 грама белог меса, фрапе од брескве

Вечера: два тоста, две велике или четири мање брескве

ДРУГИ ДАН

Доручак: чаша сока од брескве, два кувана јаја и парче тоста

Ручак: 150 грама грилованог поврћа, 150 грама рибе

Вечера: четири брескве, 50 грама сира са кришком ражаног хлеба

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: фрапе од брескве и јабуке, два двопека са медом

Ручак: 200 грама меса са роштиља

Вечера: четири брескве

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: два кувана јаја, тост, сок од брескве

Ручак: интегрални пиринач, 200 грама сира

Вечера: 200 грама грилованог поврћа

ПЕТИ ДАН

Доручак: две брескве, двопек са кашичицом путера

Ручак: немасна супа са кнедлама и поврћем

Вечера: 200 грама рибе, тост, сок од брескве