БРЗОМ мршављењу може да допринесе дијета на бази млечних производа. Млеко је добро за смањење килограма зато што комбинује витамин Д и калцијум, који чини да се осећате ситим, па не жудите за грицкалицама. С друге стране, витамин Д доказано помаже у губљењу килограма.

Млеко садржи још и витамине А, Б, Ц, Е и многе минерале и протеине. Некада се користило као лековита намирница у помоћној терапији многих болести. Пацијенти су ишли на тронедељну медицинску дијету на бази свежег, некуваног млека, којима су лечили реуматоидни артритис, болести штитасте жлезде, астму, екцеме, мигрене и несанице.

Ако се свакодневно пије, млеко смањује ниво холестерола у крви, јача кости, нервни систем, нормализује цревну функцију и поправља микрофлору пробавног система. Ова дијета такође позитивно делује на кожу.


ПРВИ ДАН

Доручак: јогурт, банана, чај са медом или кафа са млеком, без шећера.

Ужина: крушка, јогурт.

Ручак: 100 грама овсене каше у млеку, 200 г сира, шоља млека

Вечера: кувано јаје, краставац салата и павлака или млади сир са воћем, шоља киселог млека.


ДРУГИ ДАН

Доручак: чаша млека (250 мл минимум), један тост хлеба са маслацем, чај са медом или кафа са млеком, без шећера.

Ужина: воћни јогурт.

Ручак: тост са 20 грама качкаваља и једним јајетом, јогурт.

Вечера: пилећа прса печена, јогурт или чаша чоколадног млека после вечере.


ТРЕЋИ ДАН

Доручак: кафа с млеком или само млеко, колико вам се пије, интегрални кекс.

Ручак: кисело млеко с муслијем, до три чаше.

Вечера: салата од макарона с киселим млеком или сиром