КАДА се температуре данима не спуштају испод 30 степени, многе уобичајене навике морају да се промене. Начин исхране представља једну од кључних. На јела која се дуго и тешко варе треба заборавити, јер она стварају утисак да је још топлије. Саламе, пржена јела, умаци са павлаком и мајонезом, као и торте са разним тешким кремовима, треба да сачекају хладније дане, саветују нутриционисти.

У време несносних врућина треба се усмерити на тестенине и пиринач, под условом да се једу са лаганим сосовима, маслиновим уљем и прилозима од поврћа. Риба и бело месо такође треба да буду на јеловнику, кувани на пари, барени, на роштиљу и са гомилом сезонског поврћа.

Пожељно је и сирово и кувано поврће, јер освежава организам, подстиче избацивање токсина, обезбеђује потребну енергију и регулише варење. Осим тога, представља ризницу минералних соли, витамина и биљних влакана, супстанци од непроцењивог значаја за здрав и леп изглед.

Љубитељи зелене салате која је савршен чистач црева и пуна воде, могу до миле воље да уживају у њеном укусу у врелим летњим данима. Зелена салата са куваним јајима или посним месом, представља успешну замену за главно јело.

Лети треба јести и освежавајуће горке и киселе намирнице, као што су радич, цикорија, рукола, грејпфрут и друго јужно воће. Препоручује се и јогурт, као и љуте папричице које су добре јер доводе до ширења крвних судова и снижавања телесне температуре.