НАМИРНИЦЕ животињског порекла искључују се из исхране током поста, што доводи до тога да је кардиоваскуларни систем мање оптерећен. Током привременог "одмора" од меса, јаја и млечних производа, организам искоришћава унутрашње масне резерве, тако да се смањује ниво лошег холестерола у крви.

Међутим, овакав начин исхране има и неке недостатке, као што је сужени избор намирница и често понављање истих јела. Зато је потребно да се потрудите да оброци буду редовни и разноврсни, како организам не би трпео због недостатка хранљивих материја.

ПРВИ ДАН

Доручак: житарице и суво воће преливени воћним соком

Ужина: крушка и јабука

Ручак: чорба од поврћа, паприка пуњена пиринчем и сојом, сезонска салата са кашичицом хладно цеђеног маслиновог уља

Вечера: парче пите са интегралним корама, са надевом од печурака

ДРУГИ ДАН

Доручак: салата од кукуруза, празилука, посног мајонеза и кикирикија

Ужина: воћни компот

Ручак: чорба од поврћа, пире од проса и карфиола, печена сојина шницла (пире се припрема као и кромпир пире) сезонска салата

Вечера: печена риба и сезонска салата

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: салата од кукуруза, паприке, шаргарепе и туњевина

Ужина: суво воће

Ручак: чорба од парадајза, печени кромпир са луком и маслиновим уљем

Вечера: туњевина и свежа салата

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: 50 грама ланених или овсених плочица са шољом сојиног јогурта

Ужина: бадем или ораси

Ручак: Пребранац са алевом паприком, млевени парадајз

Вечера: салата од посног сира, кикирикија, сусама и посног мајонеза