ПУТУЈУ три пута годишње да би се дружили са породицом, а нон-стоп су на мрежи, одседају у хотелима и не иду на излете. Овако, у најкраћем, летује породица у којој расте припадник алфа генерације.


Алфа клинци су деца рођена после 2010. године (исте године када и ајпод), не одвајају се од екрана, стално су на мрежи и читава породица планира сваки слободан одмор према жељама најмлађег члана. Уколико је за утеху - мама даје последњу реч где ће породица, на крају, заиста отпутовати.

Изузетно занимљиво предавање истраживача Ендријуа ван дер Фелца на највећем светском сајму туризма у Лондону замислило је многе туристичке раднике. Наиме, 2025. године, када се роди последњи припадник миленијумске деце, "алфа генерација" ће бројати 2,5 милијарди људи и имаће већи најутицај на туризам од миленијалаца и зет-генерације заједно! Тачније, они већ сада утичу на породице путују.

Истраживачи тврде да је то најбоље образована генерација која ће имати највише пара и најдуже ће живети. Да ли је, баш, тако?

Они путују више него и једна друга генерација, бар три пута годишње, а на одморима остају по 6,9 дана. Два пута годишње путују на кратак одмор у својој земљи, а једном у иностранство. Пола их путује авионом, а остали колима. Основни мотив за путовање је дружење са породицом - 95 одсто испитаника је тако одговорило. Међутим, уз овај плебисцитарни одговор следи додатак - 85 одсто иде на места која имају забавне паркове.

Наиме, истраживање је показало да 40 одсто родитеља бира одредиште како би деци показало историјске знаменитости, али само десет одсто то и учини!

Следи још један услов за одабир путовања - 90 одсто мора нон-стоп да буде онлајн, односно, иду искључиво на места где у сваком тренутку имају приступ интернету. Наиме, њих 90 одсто на одмору гледа онлајн видео, 85 одсто прави свој видео, а 80 одсто игра игрице!

Где ће се, на крају, отпутовати - традиционално, у 94 одсто случајева, одлуку доноси мајка. Ипак, туристичке раднике су изненадили родитељи, јер је само 13 одсто њих изјавило да се консултује са старијим дететом, док 38 одсто њих узима у обзир мишљење млађег, алфа-детета где жели да иду на одмор!

Depositphotos



ВОДИЧИ СУ ДОСАДНИ

НА излете са водичем иде свака пета породица са "алфа клинцем", а само десет одсто посети неки музеј!

Туристички радници су изненађени подацима који показују да родитељи путовања не користе да образују своје потомке, већ су им приоритет забавни паркови.


ЛЕПА СЛИКА

ЛЕПА слика породице која се одлично забавља највише утиче на одлуку фамилије алфа-детета где ће отићи на одмор.

На родитеље највише утиче "добра понуда" агенције и јасним речима објашњен садржај о дестинацији, док на клинце већи утицај има препорука другара него мишљење родитеља!