КИНЕСКИ путник је главна тема на овогодишњем највећем светском туристичком сајму WТМ који је почео у Лондону, јер се туристички радници "плаше" да је досадашња путовања туриста из ове земље само затишје пред буру!


Кина поносно носи статус највећег тржишта туризма са 150 милиона путника ван земље који, према подацима Кинеске туристичке академије, сваке године бележе раст од 14,7 одсто. У првих шест месеци ове године већ је 81,3 милиона кинеских туриста путовало ван земље. Како што боље разумети и привући кинеске госте - главна су тема на сајму у Лондону.

- Ови импресивни бројеви наговештавају затишје пред буру - каже Кејт Ксионг Бритон која води највећи онлајн туристикичку компанију на кинеском Ctrip.com.- Сви у туризму имају утисак да њихов посао са Кином цвета, а усуђујем се да кажем да још није ни почео! Мање од 10 одсто Кинеза има пасош, а већина путника долази из Шангаја и Пекинга, али Кина је огромна и полако ширимо посао и у остале милионске градове.

Сајам у Лондону је прилика да се чују најновији трендови у свету туризма, а панел "Цветање кинеског тржишта" је привукао највише туристичких стручњака. Кинески путници дали су нову енергију светском туризму, јер се њихова потрошња мери милијардама долара.

Британско министарство туризма се свим силама труди да привуче кинеске туристе, јер троше три пута више од осталих.


- Прошле године је 392.380 кинеских туриста у Лондону потрошило 657 милиона фунти - саопштила је Хелен Вејтли, британска министарка туризма.- Кина и Британија имају исте амбиције - да покажемо људима колико је важно да путују ван великих градова, јер је то добро за економију мањих места.

Туристички радници посебну пажњу посвећују кинеским миленијалцима који обавезно говоре енглески и воле да путују индивидуално, ван добро познатих итинерера. Они траже узбуђење, нешто занимљиво, фотогенично, несвакидашње, па се комплетна промоција за њих одвија преко мрежа WeChat и Weibo.

Туристичка организација Србије, такође, наступа на сајму у Лондону и представља целокупну понуду наше земље.



МЕТАК У ЛОНДОНУ

КИНА се у Лондону представља на 110 штандова у облику метак-воза, који повезује 550 градова ове велике земље.

Кина представља 30 провинција, а циљ им је да промовишу своју земљу и склопе што више послова са агенцијама широм света како би у довели што више страних туриста.