Стари град и Цитадела у Будви постали су део нове туристичке руте којом се промовишу балканске тврђаве као неке од најважнијих културно-историјских актракција у региону.

Ово до сада недовољно истражено и на савремен начин промовисано утврђење постаће видљивије за све туристе који се заинтересују за историјско и културно наслеђе Балкана, и то захваљујући пројекту "Цреативе Хисторy Балканс Тоур" (ЋБТ), преноси РТЦГ.

Пројекат, који је покренула ЕXИТ фондација уз подршку Европске уније и Савета за регионалну сарадњу, има за циљ да брендира и промовише четири историјске тврђаве у четири балканске земље, ослањајући се на креативне индустрије и културно наслеђе: будвански Стари град у Црној Гори, Петроварадинску тврђаву у Новом Саду у Србији, Тврђаву Кастел у Бањалуци у Босни и Херцеговини и Тврђаву Розафа у Скадру, у Албанији.

ПРОЧИТАЈТЕ И: НИЈЕ СВЕ КАКО ИЗГЛЕДА: На сликама плажа, еври и коктели, а заправо...

У петак је првим у низу догађаја, одржаним у Будви у Црној Гори, почело представљање ове иницијативе, а уједно је и презентована јединствена интернет платформа, која ће на креативан и савремен нацин туристима широм света представити туристичке бисере културног наслеђа Балкана.

На представљању пројекта у Будви председник УО Еxит фондације Иван Петровић нагласио је да Балкан поседује изузетно богато културно наследе којем је неопходно брендирање и савремена промоција путем креативних индустрија, али и очување и одрживост кроз развој културног туризма.