У оквиру 12. „Weekend Media Фестивала“ у Ровињу, који окупља представнике најважнијих медијских кућа у региону, данас је одржан панел под називом „Телевизија – повратак отписаних или како доживјети стоту“, на ком су о будућности овог медија говорили Дражен Маврић испред хрватске Нова ТВ, Павел Врабец испред словеначке Про Плус ТВ и Жељко Митровић испред „Pink International Company“.

Представници лидерских телевизија у Хрватској , Словенији и Србији говорили су о томе како се носе са изазовима дигиталног доба медија, а панел дискусија изазвала је до сада невидјено интересовање учесника „Weekend Media Фестивала“. Да крај телевизије није ни близу, доказ је и Жељко Митровић, чија је телевизија у протеклих десет година бележила све боље резултате гледаности. И док Нова ТВ и Поп ТВ и даље највећу гледаност имају у "прајмтајму", Жељко је истакао да ТВ Пинк има подједнако добре резултате током целог дана.

Пре осам година када сам седео овде, имао сам дупло слабији резултат од ова два господина који седе овде. Сада имамо рекордну гледаност, плате се полако приближавају онима у Хрватској, што значи да радимо добру ствар. Навика гледалаца је значајна ствар, али ни она није бесконачна. Због тога свакодневно ослушкујемо потребе гледалаца и њихове афинитете, како би ту навику гледања телевизије одржали – рекао је власник ТВ Пинк.

Павел Врабец и Дражен Маврић су говорили о томе да се програм њихове телевизије, и сходно томе добра гледаност, темељи на информативном и забавном програму. Као телевизија која је у ове две сфере доминантна и без конкуренције, Жељко Митровић је одлучио да у наредном периоду акценат буде на трећем стубу – домаћем играном програму ког на ружичастој телевизији није било читаву деценију.

- Ми смо до сада већ усталили ова два стуба о којима је Павел говорио – информативни и забавни програм. Оно на чему радимо је домаћи играни програм, као трећи стуб и то је оно што ће бити обележје следеће епохе. Десет година смо ускратили публику за играни програм, а сада снимамо осам серија истовремено, у нашој продукцији, што је озбиљан подухват – објаснио је Жељко и додао да продукција серијског програма на Пинку данас може да се мери са продукцијом латиноамеричких и турских серија.

Ипак, у неким ставовима Митровић се није сложио са колегом најгледаније телевизије у Словенији, на тему борбе за гледаност Митровић је истакао разлику у тржишту Словеније и Србије: “Задруга један сат после поноћи, има више гледалаца него што Словенија има становника”, што је изазвало велики аплауз и смех у сали.

Већ је познато да је Пинков комплекс филмских студија у Шимановцима најбољи у овом делу Европе – с обзиром на то да се у „Пинк Филмс Интернатионалс“ осим домаћег, снима и програм иностране продукције. Жељко је данас на панелу рекао да сада и званично Пинк нема конкуренцију када је телевизијска продукција у питању.

- Поносан сам што дефинитивно могу да кажем да смо, сада и званично, саградили највећи телевизијски продукциони центар у Европи, са више од 30 студија и више од хиљаду запослених, што је инфраструктура која омогућава јефтину и брзу производњу садржаја, а са друге стране, смањује ризик. Дакле, чак и ако се догоди да призведемо лош програм, имамо могућност да га затворимо и одмах покренемо нови – рекао је први човек ТВ Пинк.

У неколико наврата, Жељко је од публике добио громогласан аплауз, а на самом крају искористио је прилику да све присутне позове на регионалну прославу 25. рођендана ТВ Пинк.

Вечерас ће у оквиру „Weekend Media Фестивала“ ТВ Пинк прославити овај значајан јубилеј журком под називом „Pink Rock and Play“, на којој ће наступати „Електрични оргазам“, „Кики Лесендрић&Пилоти“ и ДЈ Жекс, коме ће ово бити први наступ пред регионалном публиком.

РИЈАЛИТИ "ВУЧИЋ"


Прочитајте још - Златно доба ружичасте телевизије

На констатацију једног од учесника панела да на Пинку постоје само два ријалитија - "Задруга" и "Вучић", Митровић је одговорио "да од када је ријалити 'Вучић' српско тржиште је ојачало дупло, плате порасле дупло, потрошња порасла дупло те данас Пинк долази на овај Панел и као медијски финансијски лидер на тржишту Балкана".

На ту констатацију и одговор добио је громогласан аплауз присутне пубике.