ПОСЛЕ дводневног застоја, настављен је превоз репе са њива до шећеране "Црвенка". Иако фабрика није удовољила њиховом захтеву да повећа цену транспорта за релације краће од 50 километара, камионџије су прекинуле штрајк јер је запрећено да ће поменута фирма активирати менице којима се претходно обезбедила за случај евентуалне штете.

Ипак, неки од незадовољних возача су напустили посао у Шећерани и прешли на превоз кукуруза, а други су престали да возе јер је фабрика затражила да све превозничке агенције врате по три картице, објашњавајући да се појавио вишак возила за транспорт репе.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ -НЕВЕРОВАТНО, АЛИ ИСТИНИТО: Четвртина Србије под шумом, а дрвну грађу купује од Немаца


Подсетимо, камионџије су пре почетка кампање уговориле транспорт по цени за 10 одсто нижој од лањске, надајући се да ће губитак надокнадити већом количином превезеног терета. Јер, Закон дозвољава да на шлепере и дампере утоваре највише 27 тона репе, а возили су и до 43 - што је толерисано све до ове јесени, када је полиција пооштрила контролу и изрицала високе казне. Зато је затражено да Шећерана повећа цену превоза за најмање 30 одсто, али грчка компанија "Хеленик шугар" - која је власник црвеначке фабрика, као и шећеране у Жабљу - пристала само на трипут мањи проценат, и то за руде преко 50 километара, што већини превозника никако не одговара...