ИНТЕРЕСОВАЊЕ за Нови Сад као туристички атрактивну дестинацију непрестано расте, па је тако у фокусу домаћих, регионалних, али све више и светских медија, што би требало да се потврди и доласком већег броја гостију. То потврђују у ТОНС, и наглашавају да су у протеклих неколико месеци угостили више од 70 новинара и туроператера из чак 14 земаља, међу којима су највише интересовања показали гости из Кине, али и из Немачке, Италије, Енглеске...

Прочитајте још - АЗИЈСКИ ТУРИСТИ У СРБИЈИ: Улицу преименовали у Кинезимихајлова!

- Новинари су том приликом обрадили неколико тема, међу којима су фестивали, Дунав, НП Фрушка гора, центар града, Сремски Карловци, Петроварадинска тврђава... - каже Тихана Путин из ТОНС. - Оценили су да је Нови Сад веома пожељна дестинација, коју посебно туристи из Кине без виза веома лако могу да посете. Дух ноћног живота је такође оставио утисак на новинаре који пишу за млађу популацију, као и храна.

ВЕЋИ ПРИХОД

ЛАНЕ је информације о Новом Саду на друштвеним мрежама видело, коментарисало и лајковало чак шест и по милиона људи. У прва четири месеца наплаћено је више боравишне таксе за чак 22 одсто него у истом периоду 2018.