РЕПУБЛИЧКИ геодетски завод (РГЗ) је коначно расплео својеврсни Гордијев чвор између ДП "Велмортранс плус" у стечају и фирме "Фортис пропертис", па су се стекли услови за процену вредности Главне аутобуске станице у Ћуприји и њену продају.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Ћуприја: Превозници чекају доделу концесије

Одбијањем жалбе "Фортиса", решење којим је ћупријска Служба за катастар непокретности дозволила право уписа "Велмортрансу" је постало правоснажно, па је ова фирма најзад успела да упише сву своју имовину - аутобуске пероне, надстрешнице и комплетну станичну саобраћајну инфраструктуру.

Подсетимо, досад је аутобуска станица у власништву "Велмортранса", практично, висила у ваздуху јер се око два хектара земљишта на којем се налази - стицајем околности из давних времена - водило на другог корисника, а власник "Фортиса" није дао сагласност за промену у катастру. Зато је РГЗ у другостепеном поступку морао да "пресече".

- Коначно су се стекли услови за то да располажемо својом имовином коју, без валидне документације, није било могуће ни проценити, ни понудити заинтересованим купцима. Сада, међутим, најпре треба одлучити да ли ће се продавати комплетно правно лице или само имовина - објашњава председник Одбора поверилаца "Велмортранса" Мирослав Пешић.

Мирослав Пешић

КОНЦЕСИЈА НА ЛЕРУ

ГЛАВНА ћупријска аутобуска станица, крај ауто-пута од Београда ка Нишу, досад није била затворена само захваљујући чињеници да је последњих неколико година била у закупу других превозника - најпре "Кавима" из Врања, а затим параћинског "Еуролина". Притом, Врањанци обављају не само локални превоз у Ћуприји, већ и организовани транспорт ђака, а станицу од лане држе Параћинци. Зато се очекује да ће се ова два превозника борити и око концесионог уговора за који је тендер већ расписан, али због жалбе процедура није окончана.