Хрватску су последњих дана преплавиле лажне поруке електронске поште, информације о лажним наградним играма и акцијама, чији је циљ да се прикупе лични подаци купаца или подаци са банковних картица, па су три компаније биле принуђене да упозоре клијенте да не наседају на такве објаве.

Компаније Конзум и Кроација ерлајнс саопштиле су да не спроводе никакве наградне игре и не деле купоне и бесплатне карте, док је Рајфајзен банка упозорила клијенте да не отварају одређене е-мејлове, преноси Тпортал.хр.

Кроација ерлајнс је на свом Фејсбук профилу истакла да не спроводи наградну игру или анкету на страници "croatiaairlines.monster" нити поклања наградне карте.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Загреб упутио ноту Италији због споменика Д'Ануцију у Трсту (ВИДЕО)

"Кроација ерлајнс није власник наведеног домена, не одржава ту веб страницу, нити је на било који начин повезана са њом", навели су из хрватске авиокомпаније.

Конзум је на свом сајту објавио слично упозорење у којем моле купце да не шаљу личне податке организаторима наводне наградне игре, и да не попуњавају анкету.

Компаније ја наводно поводом рођендана понудила купцима наградне купоне, али се на друштвеним мрежама може видети да су купони од 1.000 куна лажни.

Рајфајзен банка суочила се са другачијим прблемом, па је на свом сајту упозорила клијенте да не отварају е-мејлове са насловом "Сwифт потврдни документ о девизној трансакцији", који су послати с адресе инфо@рба.хр и који имају потенцијално малициозан садржај.

Банка истиче да није послала наведене мејлове и моли клијенте да их не отварају.