Град Њујорк забранио је рекламирање алкохола на градским објектима и имовини наводећи да претерано конзумирање алкохола представља ризик по здравље.

Забрана која ступа одмах на снагу односи се на аутобуска стајалишта, киоске, пунктове бежичног интернета и киоске за рециклажу, али не и на локације где се продаје алкохол као што су ресторани, стадиони и концертне дворане.

Постојеће рекламе алкохолних пића моћи ће да остану до истека уговора, преноси АП.

Овакву одлуку претходно су донели и Филаделфија, Сан Франциско и Лос Анђелес.

Прочитајте још - У Њујорку заплењено 1.450 килограма кокаина

"Ова одлука о забрани рекламирања алкохола на градској имовини потврђује нашу посвећеност здрављу и одлучност да заштитимо добробит свих Њујорчана", рекао је градоначелник Бил де Бласио.

Градски челници наводе да студија показује да изложеност рекламама за алкохол може да подстакне људе да пију више, а регистрован је пораст смртних случаја изазваних алкохолом.

Скоро 2.000 Њујорчана умрло је 2016. године из разлога повезаних са алкохолом, као што су болести јетре или вожња у алкохолисаном стању.