Компанија Икеа планира да се наредних година прошири на око дванаест нових тржишта, међу којима је и тржиште Јужне Америке, у склопу настојања да досегне три милијарде потенцијалних купаца до 2025. године.

Шведски произвођач намештаја ће следећих година отворити продавнице у Чилеу, Колумбији и Перуу преко нове Икеине франшизе назване "Фалабеља", у оквиру првог корака за улазак на тржиште Јужне Америке, саопштио је давалац франшизе Интер Икеа за њујоршку агенцију "Блумберг".

Интер Икеа, која је власник ИКЕА концепта и ИКЕА бренда, саопштила је и да компанија планира да почне са продајом својих производа у Мексику, Естонији, Украјини, Порторику, Оману, Луксембургу, Макауу и на Филипинима.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Нова робна кућа "Икее" у Београду до 2020.

"До 2025. године, имамо потенцијал да досегнемо и сарађујемо са три милијарде људи", изјавио је извршни директор Интер Икеа Торбјорн Лоф.

Нови планови ширења пословања представљени су након што је Интер Икеа пријавила повећање малопродаје од 4,5 одсто у години закључно са августом.

Наиме, укупна малопродаја, која подразумева и продају производа и услуга, порасла је на 38,8 милијарди евра са 38,3 милијарде евра из периода годину дана раније.